November 2018

Lõpetasime logistikakonteinerite (open roof swap body) projekti kliendile Norras. Tellija soov oli saada 4500 kg tühimassiga puistmaterjalide veoks mõeldud konteiner. Lisaks akudrell jõul töötav hüdrosüsteem, mille abil toimub katuse avamine ja sulgemine.

Projekti võtmeprobleemiks osutus sellise lahenduse leidmine, et oleks tagatud nii tühimassi kui ka gabariitide nõue. Viimase nõude täitmine osutus väljakutseks, sest maanteetestil avaldas puistaine konteineri külgedele rappumise tõttu oodatust suuremat jõudu, põhjustades lubatust suuremat deformatsiooni. Seetõttu pidime muutma konteineri küljeosa konstruktsiooni, lisades tugevdustalasid. Projekt näitas toode põhjaliku testimse olulisust ja pani proovile operatiivse lahenduse leidmise oskuse.

Vaata projekti fotosid siit.

September 2018

Valmis duširuum-tualett konteineris. Rootsi päästeamet sai kiiresti teisaldatava hooklift lahendusega sanitaarkonteineri. 1C 20ft konteinerisse integreerisime 4 tualetti ja dušširuumi. Konteiner on operatiivselt teisaldatav – täpselt sinna kuhu vaja, et tagada töötajate hügieenitingimused. Tööd raskendas veevarussüsteemile sobiva ja maksimaalselt lihtsalt kasutatava desinfitseerimisprotseduuri ja lahenduse leidmine. Teame, et näiteks legionella nakkus võib olla isegi eluohtlik. Kui paljudel juhtudel pöördutakse kasutajajuhendi poole alles siis kui „iseenese tarkusest“ ei piisa, siis siin on kasutajajuhendi järgimine eluliselt tähtis. Pärast desinfitseerimist saab minutitega sooja vee ja mõnusa sisekliima, olgu õues kasvõi tõeline Põhja-Rootsi talveilm. Suurepärane näide funktsionaalsuse ja kompaktsuse kohtumisest inseneritööga.

Vaata projekti fotosid siit.

Juuni 2018

Olete kunagi mõelnud, et rehvitöökoda paikneb…. konteineris?!

Arvatavasti mitte….

Lõpetasime tellimuse Araabia Ühendemiraatide kliendile, mille tulemusena valmis 8 rehvitöökoda-konteinerit. Konteineritena kasutasime 1cc 20ft raami külgedele avanevate sektsioonidega nn 3in1 lahendust. See tähendab, et keskele jäävasse raami osasse integreeriti mõlemale raami küljele avatavad nn kõrvalsektsioonid. Need võimaldasid põranda pindala suurendada kuni 35m2.

Projekti muutis ambitsioonikaks konteineri külgsektsioonide põrandate, seinte ja lagede ning ka kõikide rehvivahetusseadmete integreerimine selliselt, et need konteineri keskossa ära mahuks. Lisatingimus oli, et konteineri avamine ja rehvitöökoja töökorda seadmine pidi toimuma kuni 20 minutiga. Nii projekteerisime konteinerisse kraana rehvide (maksimaalselt 2m läbimõõduga, kaaluga 1 tonn) käitlemiseks, rehvi montaaži seadme ja „runflat“ montaaži seadme. Loomulikult said rehvitöökojad konditsioneerid, generaarorid ja kompressorid – kõik lähteülesandele vastavalt kiiresti ja mugavalt töökorda seatavad.

Projekti tegi eriti keerukaks asjaolu, et rehvivahetusseadmete väljatöötamisel osalesid meie insenerid koos Itaalia tarnija tehase oma ala spetsialistidega. See oli suurepärane näide pingelisest kuid ülimalt huvitavast ja tulemuslikust koostööst. „Justkui ime:“ ütles kliendi esindaja olles valminud rehvitöökodasid töös näinud.

Vaata projekti fotosid siit.